Nové logo Dopravního podniku Ostrava vzešlo z výběrového řízení, ve kterém bylo osloveno několik převážně ostravských agentur. Podle jasného zadání měly návrhy akceptovat zásady jednotného vizuálního stylu města, který se projeví především v použitých barvách, použitém písmu, případně v proporcích,“ vysvětlil mluvčí dopravního podniku Miroslav Albrecht.

Líbí se Vám nové logo Dopravního podniku Ostrava?HLASUJTE V ANKETĚ VPRAVO NAHOŘE!

Nově vybrané logo má podle něj využívá jednoduchých a čitelných tvarů grafické části logotypu vyjadřujících pohyb a evokujících zkratku DPO. Ve volnějším výkladu mohou jednotlivé segmenty grafické části loga představovat používané dopravní prostředky v pořadí trolejbus, tramvaj, autobus.

„Vítězný návrh nového loga úplně nahrazuje dosavadní logo, které bylo s Dopravním podnikem Ostrava spojeno celých dvacet let. Postupně se bude objevovat na všech tradičních místech, tedy na vozidlech MHD, jízdních řádech, budovách, webových stránkách či na prezentačních materiálech,“ dodal ještě Albrecht.