DPO chce na konečné tramvají v Ostravě-Výškovicích druhou kolej. Úpravou by se tak smyčka změnila z jednokolejné na dvoukolejnou a měla by být schopna současně pojmout čtyři velkokapacitní tramvaje, jednu středněkapacitní a dvě nízkokapacitní. Lhůta pro podání nabídek končí příští pondělí, a to 18. září.

Někteří cestující na zastávce Dřevoprodej v dešti raději protestně čekají na lavičce.
Nový Dřevoprodej očima cestujících: Krásné, ale v dešti „na prd“! Město souhlasí

„Naším cílem je rovněž snížení negativních vlivů kolejové dopravy na okolí. Realizací projektu dojde ke zvýšení kapacity smyčky a bezpečnosti provozu tramvají, kdy v dnešním stavu jednokolejné smyčky s předjízdnou a kusou kolejí, do které je nutno couvat, je předjíždění vozů provozně komplikované a odstavování vozů kapacitně omezené. Zdvoukolejněním smyčky dojde ke zjednodušení manipulací s vozy a kapacita smyčky bude více odpovídat intenzitě provozu,“ upřesnila pro server Zdopravy.cz tisková mluvčí DPO Tereza Šnoblová.