Současně s dostavbou tohoto obchodního centra se staví i takzvaný Retail Park, který budou využívat velkoplošné obchodní jednotky. Na prodejní ploše přes deset tisíc metrů čtverečních vznikne dvanáct nových obchodů.
Do Retail Parku budou zákazníci mířit za nabídkou elektroniky, módy, nábytku a dalšího zboží. Jeho dostavba má být hotova už v září. „Víme, že jednou z podmínek oblíbenosti nákupu v obchodních centrech je i bezproblémová dopravní dostupnost a možnost parkování. Proto nabídneme i více než tři stovky nových parkovacích míst,“ uvedl technický manažer TK Development Rostislav Novák. Tato dánská společnost je developerem přístavby Futura i Retail Parku. Řízení a správu zajišťuje společnost EMCM.
Obchodní manažer EMCM Martin Kubík uvedl, že loni ostravské obchodní centrum navštívilo 5,5 milionu lidí. Lidé tady utratili v prodejnách, do kterých není započítán hypermarket Tesco, přes miliardu korun.