Nezvládnutá organizace akce, na kterou upozornil Deník, vyvolala nejen před vstupem, ale i na sociálních sítích velký ohlas nespokojených návštěvníků.

"Chtěla bych vás všechny o něco poprosit. Všichni víme, že organizace Havířovských slavností 2021 stojí za h****. Lidi si koupili lístky online a mačkají se s tisíci lidmi ve frontě, aby si QR kód vyměnili za stripy, v té samé, kde jsou i čekající na koupi lístku. Takže ano, online předprodej nenese žádné výhody. Ano, tenhle systém absolutně nekoresponduje s nějakými protiepidemiemickými opatřeními. Ano, tenhle systém nepatří do 21. století. Ale uvědomte si prosím jednu věc. Ty ženské mačkající se v budkách, které ty lístky prodávají/mění QR kódy za stripy, za to nemůžou… Prosím, chovejte se dnes jako lidi," vyzvala ostatní například uživatelka Petra Rašmanová.

Další příspěvky se nesly ve znamení mnohem vulgárnější kritiky. Organizátoři proto v sobotu umožnili lidem měnit vstupenky za pásky už od 10 hodin. Zhruba půl hodiny před polednem (kolem 11.30) bylo ve frontě tak pět stovek lidí a čekání trvalo cca 30 minut.

Na emailovou i telefonickou žádost Deníku o vyjádření primátora Havířova Josefa Bělici(ANO 2011) k celé situaci nikdo v sobotu dopoledne nereagoval.

Redakce poslala níže uvedené dotazy i na ředitelku MKS Havířov Yvonu Dlábkovou, také zůstaly bez odpovědi.

Otázky Deníku pro ředitelku MKS Havířov Yvonu Dlábkovou:
Jaká opatření jste přijali, aby se neopakovala situace z prvního dne?

Lidé, kteří si koupili vstup na páteční program, mohou s páteční páskou přijít dle nových informací i v sobotu. Takže mají sobotní program zadarmo. Jak k tomu přijdou lidé, kteři si zaplatili v on-line předprodeji oba dny?

Budete vracet peníze lidem, kteří si koupili vstupenky na pátek v on-line předprodeji a čekání ve frontě vzdali? Jaká je tedy výhoda on-line předprodeje kromě snížené ceny, když neumožňuje rychlejší vstup?

Redaktora Deníku nekontrolovali na bezinfekčnost ani během výměny vstupenky za pásek, ani u ochranky. Tak to probíhalo dle vyjádření na sociální sítích u více návštěvníků. Jak je to možné?

Na Deník se obrátilo velké množství naštvaných čtenářů. Nedošlo ze strany pořadatelů k podcenění vzhledem k tomu, že jste museli znát přesný počet lístků prodaných v předprodeji? Vyvodíte z celé situace osobní odpovědnost?

Páteční nezvládnutá organizace u vstupu:

Zdroj: Deník/Ondřej Dluhi