Voliči tam naleznou zkrácenou verzi volebního programu, rozhovory s osobnostmi, aktuality, stanoviska jednotlivých kandidátů strany k tématům spojeným s Moravskoslezským krajem a také tipy k návštěvě zajímavých míst.

„Forma této předvolební kampaně bude díky opatřením spojeným s COVID-19 zcela jiná. Kontaktní kampaň díky přijatým opatřením je pro všechny ztížená. Rádi bychom proto touto, pro nás málo využívanou formou oslovili voliče v Moravskoslezském kraji. Uvědomujeme si potenciál sdílení informací přes sociální sítě. Očekáváme i zpětnou vazbu obyvatel. A jsme připraveni i zde vést debatu slušným způsobem,“ uvedl Josef Babka, jednička kandidátky KSČM v Moravskoslezském kraji. 

Polská lokomotiva "EU44" v barvách PKP Intercity
Vlaky do Polska se rozjedou příští týden. I tři spoje k Baltu z Bohumína