Linka LOT bude jedinou pravidelnou linkou v Ostravě, Ryanair do Londýna nebude přes zimu létat a zcela jistý není ani jeho návrat v létě. Na novou linku zareagoval i Moravskoslezský kraj, který upravil jízdní řád autobusové linky 333. 

Z ostravského autobusového nádraží pojede autobus na letiště ve 3:43 v každý den, kdy je linka naplánována v provozu. Z Mošnova bude odjíždět v 0:25. Autobus bude na případně zpožděné letadlo čekat až hodinu.

Oproti původním plánům dopravce  upravil letový řád pro lepší návaznost na další lety v polském hlavním městě. Nasadí na ně i pohodlnější letadlo: létat bude s Embraerem E170 namísto turbovrtulového stroje Bombardier Dash 8 Q400.

Opět 25. říjen

"Datum 25.10. je v dějinách ostravského letiště významně zapsáno již jednou. Přesně před 21 lety přistál na naší dráhu 04/22 vůbec poprvé Boeing 777. Jednalo se tehdy o stroj společnosti Lauda Air s registrací OE-LPA v rámci letu za účelem výcviku posádek," připomíná na sociální síti Facebook stránka LKMT Spotters.

Současně připomíná, že vyhlídková terasa u terminálu zůstane vzhledem k mimořádným opatřením v rámci pandemie uzavřená. 

Noční lety

LOT nakonec bude v Ostravě s letadlem přes noc, což výrazně zlepší dostupnost celé sítě pro cestující z Ostravy. V Ostravě přistane vždy ve 23:55 po hodinovém letu z Varšavy každý den kromě soboty a úterý. Z Ostravy poletí každý den kromě neděle a středy v 5:25 s příletem v 6:30 do Varšavy. Původním plánem byly lety přes den.

Brzkým odletem z Ostravy cestující stihnou ranní odletovou špičku z Varšavy do většiny evropských destinací. Ceny zpátečních letenek začínají na zhruba 1 900 korunách.