Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) až do posledních chvil vyčkávalo s oficiálním potvrzením termínu začátku náročných prací. Na poslední chvíli se totiž objevily námitky, které začátek prací opakovaně ohrozily. Nakonec ale zůstal v platnosti termín 10. ledna.

Mosty v Rudné ulici mezi ostravským městským stadionem a vlakovým nádražím Ostrava-Vítkovice čeká bourání a následná výstavba nových pilířů. Omezení potrvají dva roky. Stav v květnu 2021.
Rudná v Ostravě - další dopravní peklo. Budou se bourat mosty, akce má zpoždění

Po následující dva roky bude doprava na mostech až po nedalekou křižovatku se Závodní ulicí stažena do jednoho jízdního směru, který bude zúžen pro obousměrný provoz pro osobní vozidla.

Někteří řidiči se obávali, zda je moudré „pustit“ na zúžených mostech auta proti sobě, neboť zde už několik let dopravní značky upozorňující na špatný stav kraje vozovky nedovolují využívat maximální šířku silnice na vnitřní straně mostů. Z tohoto důvodu ale nyní zmizely.  PODROBNĚJI SE UZAVÍRCE DENÍK VĚNOVAL ZDE.

Mosty v Rudné ulici půjdou k zemi. Dva roky se bude jezdit obousměrně v jednom jízdním směru.
Rudná ulice v Ostravě se uzavírá na celé dva roky. Tak to bude probíhat

První den uzavírky Rudné dopravní kolas, jaký se očekal, nepřinesl. Uzavřen byl most blíže městskému stadionu, doprava byla svedena obousměrně na most blíže k vítkovickému nádraží. Značky zde byly umístěny v dopoledních hodinách, práce samotné mají podle informací Deníku začít od úterý.

Úsek, kterým běžně projíždí až 34 tisíc vozidel denně, zůstane po dva roky oprav přístupný v obousměrném režimu 1+1 pouze vozidlům do 3,5 tuny, těžší vozidla musejí využít jednu ze dvou oficiálních objízdných tras: buďto po ose Rudná – Místecká – Mariánskohorská – Plzeňská – Rudná, nebo na trase Rudná – Frýdecká – Bohumínská – D1 (po exit 354) – Rudná.