Dvě stě padesát metrů čtverečních prodejní plochy zabírá pobočka Dr. Max v retail parku Futurum v Ostravě. Nový lékárenský koncept nabízí několik inovativních řešení.

„Věřím, že lékárenství se bude měnit a vyvíjet. Každá firma by měla testovat nové věci, které budou v budoucnosti standardem. Zde je novinkou například automatická pokladna na věci, které nemusíte dostat přímo od farmaceuta, nebo nonstop výdejní box,“ uvedl generální ředitel Dr. Max Jan Žák.

Zákazníci mohou v lékárně využít čtyři lékárenské pulty, speciální oddělení pro výdej e-shopových zásilek, dotykové prodejní kiosky nebo sekci samoobslužných zón.

Nonstop vchod

Novinkou je i nonstop vchod k výdejním boxům, kde si lidé mohou vyzvednout objednávky. „Takto komplexní pracoviště je první počin svého druhu nejen v rámci Dr. Max, ale v českém lékárenství vůbec,“ tvrdí Jan Žák.

Na prostornou prodejní plochu navazuje i rozsáhlý sklad o ploše 1100 metrů čtverečních, díky čemuž lékárna disponuje až s třikrát větším sortimentem, než je běžné. K dispozici je tu také kiosek, kde lze objednat zboží z e-shopu, které personál na počkání připraví.

Proč v Ostravě?

Moderní koncept lékárny se rozhodla síť Dr.Max nejprve otestovat v Ostravě. „Je to ideální město, kde je možné vyzkoušet tento model lékárny. Nemáme v Ostravě žádný sklad nebo e-shop. Některé věci, které zde vyzkoušíme, pak použijeme ve všech lékárnách. Například e-pokladny, které bychom chtěli využít i na jiných pobočkách nebo v dalších městech,“ dodal Žák.