Pomocí té se snaží veřejnosti ukázat, co se kukangům (česky outloňům) indonéským poloopicím s velkýma očima ve světě děje.
Jejich roztomilý vzhled z nich dělá populární domácí mazlíčky.
Obchodníci umí poptávky po oblíbeném zvířeti využít a na nelegálních trzích je prodávají jako bezzubé „domácí mazlíčky", kteří nikdy nikoho nepokoušou.
„Tato celosvětová kampaň je zaměřena proti popularizaci outloňů jako domácích mazlíčků na internetu. Dochází k tomu nejčastěji pomocí roztomilých videí na serveru YouTube a sdílením na sociálních sítích. Profesorkou Annou Nekaris bylo již dokázáno, že tato videa mají přímý negativní vliv na ilegální obchod s outloni," sdělila mluvčí Zoo Ostrava Šárka Nováková.
Zoo záchranu roztomilých poloopic podporuje jednak sdílením videí, která ukazují, co se s outloni doopravdy děje, a jednak má přímo v Indonésii terénního pracovníka Františka Příbrského.
Ten o záchranu outloňů usiluje přímo na Sumatře. Ostravská zoo outloně váhavé nechová.