Pracuje se i na příjezdové Hlučínské ulici a na ni navazující Slovenské ulici, na které je ve směru k outletovému centru budován další jízdní pruh. Kvůli rozšíření musely být odřezány stávající sloupy veřejného osvětlení. Nové jsou umístěny o několik metrů dále.

„Bude rozšířen vjezdový pás na ulici Slovenské v délce asi 100 metrů o přibližně 2,6 metru na třípruhové uspořádání, čímž vznikne druhý pruh pro levé odbočení. Šířka jízdních pruhů bude 3,25 metru. Rozšíření vozovky je na úkor travnatého pásu oddělujícího chodník. Vnitřní pruh pro levé odbočení bude vyhrazen pouze pro osobní auta,“ uvedla Andrea Vojkovská, mluvčí ostravského magistrátu.

ROZŠÍŘENÍ

Práce pokračují i na rozšíření Hlučínské ulice, která představuje jediné napojení na outletové centrum. Vyroste na ní nová, poměrně komplikovaná světelná křižovatka. Budují se odbočovací a připojovací pruhy v úseku mezi mostem přes řeku Odru a mostem nad dálnicí D1. Právě na tyto úpravy hledí motoristická veřejnost s obavami. Dojde sice k rozšíření komunikace, ale oba zmíněné mosty budou mít nadále stejnou kapacitu.

„Může tam vzniknout špunt. Na to upozorňujeme od počátku. Věřím, že to mají nějak dořešené,“ řekl před časem Herbert Pavera, předseda Sdružení obcí Hlučínska, které již na téma outletového centra vedlo několik jednání s různými institucemi. Sdružení také poukazuje na skutečnost, že investor počítá i s početnou polskou klientkou a pravidelnou autobusovou dopravou do obchodního centra. To vše by podle skeptiků mohlo přinést kolaps. Investor však několikrát zopakoval, že podle studie vypracované specialistou na řešení dopravy problémy nevzniknou.