Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pendolino: Vyprodáno!

OSTRAVA - Vyprodáno! To mohou často slyšet cestující, kteří si chtějí koupit jízdenku do vlaku Pendolino mezi Ostravou a Prahou. Zájem o cestování těmito vlaky stále roste, takže kdo si nekoupí lístek včas, může mít smůlu.

23.11.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archív

Doba, kdy byly vlaky Pendolino na trati mezi Ostravou a Prahou kvůli technickým problémům terčem posměchu cestujících, jsou dávno pryč. Ztěchto vlaků se stal za tři roky jejich provozu na českých železnicích fenomén. Zájem o cestování vnich stále roste, některé spoje bývají plně obsazené.
Vyprodané bývají nejčastěji spoje vpondělí ráno a vpátek odpoledne. Také časné ranní spoje vpracovní dny, zejména první třída, je vyprodána ještě den předem.

České dráhy nedávno zavedly vprvní třídě těchto vlaků změnu – základní jízdenka podražila ze 600 korun na 750. Cestující ale dostanou za tento příplatek během cesty vklimatizovaných vozech zdarma denní tisk, občerstvení, teplý nápoj, studený nápoj a dezert. Navíc mohou cestovat dalšími vlaky vdaném kraji vrámci sítě SC Net.

„Pendolino staví jen vkrajských městech, ale na nové jízdenky SC Net ekonom i business je možné cestovat vcelém kraji, přesně jako je to u krajské síťové jízdenky RegioNet,“ uvedl náměstek generálního ředitele Českých drah Jiří Kolář.

Zvýšení komfortu vprvní třídě si přáli podle Českých drah ve vypracovanémprůzkumu sami cestující. Ohlasy jsou dobré, o čemž svědčí často vyprodaná první třída. „Dělali jsme namátkový průzkum a lidé oceňují zejména občerstvení a nabídku SC Net,“ uvedl Radek Joklík ztiskového odboru Českých drah.
Důvod, proč si lidé oblíbili cestování ve vlacích Pendolino, je prostý: komfort je mnohem vyšší, než na co byli dosud na českých železnicích zvyklí, a tyto vlaky jsou rychlé.

„Dříve jsem jezdil do Prahy zOstravy za více než pět hodin. Dnes to Pendolino zvládne za tři hodiny a pár minut. Navíc konfort je srovnatelný sletadlem,“ uvedl ostravský advokát Jaromír Jaroš, který jezdí pracovně zOstravy do Prahy několikrát do měsíce.

23.11.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Manželé Stromští u voleb.

Manželé Stromští: Volby vnímáme jako občanskou povinnost

POJĎME NA NĚ! Obránce fotbalového Baníku Ostrava Martin Šindelář věří, že to, co na Sigmu platilo loni ve II. lize, bude stačit i zítra o soutěžní patro výš.

Obránce Baníku Šindelář: Jaký je recept na Sigmu? Totální nasazení a důraz

AKTUALIZUJEME

Havarované auto vjelo do kolejiště, tramvaje do Poruby neprojely

Dopravní komplikace způsobila v Ostravě nehoda dvou osobních automobilů na ulici 28. října v úseku nad Vodárnou.

FOTO: Ocel na připomínku obětí. Památníku požehnal i kněz z porubské farnosti

Materiál k výrobě pušek a tanků použili architekti David Kotek a Petr Kundrát k připomenutí obětí obou světových válek v Porubě.

Hotovo. Z Bazalů bude tréninkové centrum

/VIZUALIZACE, FOTOGALERIE, ANKETA DENÍKU/ Už je to černé na bílém. Ikonický fotbalový stánek ve slezské části Ostravy nahradí tréninkové zázemí pro fotbalovou akademii.

Policie ukončila vyšetřování výbuchu plynu

Havířov – Za loňský výbuch plynu v domě v Jarošově ulici mohl některý ze dvou zemřelých nájemníků.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení