Na cestě z Hlavního nádraží měl ale trolejbus značky Škoda Tr21 na lince 101 zpoždění, takže na svou poslední jízdu z Hranečníku na Hlavní nádraží vyjížděl prakticky okamžitě po dojezdu a se zpožděním. Ale co už… u poslední jízdy se to snad dá prominout.

Tento typ trolejbusů v ostravské dopravě po 26 letech končí, jsou to nejstarší nízkopodlažní trolejbusy ve vozovém parku dopravce. Zatímco od roku 1997 jich po Ostravě jezdilo patnáct, letos bylo v provozu už jen posledních pět vozidel.

Panoráma celé Ostravy je krásně vidět z horních pater budovy Tieto Towers, jejíž stavba nyní míří do finiše.
Proměna přestupního uzlu v Ostravě: Náměstí Republiky čeká velká revitalizace

Ta úplně poslední jízda „jednadvacítkou“ z Hranečníku měla odjezd v 16.40, vozidlo plné cestujících se však dalo do pohybu asi o pět minut později.

Vůz s evidenčním číslem 3315 si budou moci zájemci prohlédnout na Ostravské muzejní noci jako nejnovější přírůstek do sbírky historických vozidel, a to už v sobotu 20. května od 18 hodin.

V Opavě se uskutečnilo rozloučení s trolejbusy Škoda Tr14 spojené s přehlídkou vozového parku vozidel Městského dopravního podniku Opava, a.s. a historických vozidel MHD.
Ahoj, legendo! Opava se rozloučila s trolejbusy