V pátek si staveniště osobně prohlédl. Slíbil, že bude usilovat o dokončení prodloužené Místecké, ale až poté, co mu projektanti z Ředitelství silnic a dálnic předloží její co možná nejlevnější variantu. Návrhy řešení očekává v pondělí.

Otázkou však zůstává, zda bude nakonec dostavěn jen nyní rozkopaný úsek bývalé Cihlení ulice, kde je znemožněn průjezd aut, nebo se podaří dokončit i napojení přivÁděče na dálnici D47 z jedné strany a napojení na silnici Místeckou u haly Taran ze strany druhé.

„Tato stavba, stejně jako silnice I/11 mezi Ostravou a Opavou, má obrovskou podporu občanů, kteří si přejí jejich dostavění. Na petici přibývají tisíce podpisů. Věřím, že to bude mít vliv a pan ministr i tyto důležité silnice v kraji nechá zrealizovat,“ vyjádřil se Vojtěch Mynář, náměstek ostravského primátora.

Podle vedoucího projektu prodloužené Místecké Michaela Dibona ze společnosti Metrostav se nyní na stavbě stále provádějí práce, které je před zimou nezbytně nutné dokončit. Napojení na dálnici D47 přitom mělo být podle původního harmonogramu hotovo ještě v letošním roce, propojení s Místeckou pak na počátku příštího roku.