Hlavními nájemci, jejichž pobočky budou prvními na severní Moravě, jsou dva španělské módní řetězce Zara a Desigual.

Přestavba Avionu Shopping Parku v číslech1 milardu korun stála přestavba Avion Shopping Parku,
denně se na ní podílelo 200 pracovníků dodavatelských firem,
172 obchodů nově najdou návštěvníci centra,
110 000 metrů čtverečních prodejní plochy,
200 nových pracovních míst
70 nových parkovacích míst pro rodiny s dětmi.

„Zara je značka, o níž jsme velmi usilovali, a jsme rádi, že se nám podařilo vytvořit takové podmínky, abychom tohoto velkého hráče v oblasti módy získali. Už na podzim najdou tuto atraktivní prodejnu naši návštěvníci na ploše přesahující dva tisíce metrů čtverečních," okomentovala příchod tohoto módního giganta ředitelka Avion Shopping Parku Kateřina Ježková. To nám potvrdila i manažerka Zary pro Českou republiku a Slovensko paní Suchánková: „V Ostravě otevřeme standardní prodejnu, která nabídne dámský, pánský a dětský sortiment."

Návštěvníci najdou v rozšířeném nákupním centru nově i kavárnu Starbucks i s jezírkem a živými rybičkami. „Kromě kompletní nabídky nápojů připravovaných v kavárně se zákazníci mohou těšit na nabídku dalších produktů, jako jsou hrnky, kávy, zákusky a speciální sezonní nabídky," přiblížila Jitka Hamanová, manažerka Starbucks pro Českou republiku.

Jeden ze stávajících obchodů se přestěhuje do větších prostor. Jedná se o značku Reserved, jejíž prodejní plocha se tak zdvojnásobí.

„Věřím, že zákazníci budou spokojeni s ostatními nájemci. Na podzim totiž překvapíme celkem šestadvaceti novými atraktivními obchody a značkami. Kromě toho se návštěvníci mohou těšit na některé velmi oblíbené prodejny ve zcela novém designu," přiblížila velké změny Ježková.

Nový Avion se zaměřil na zkvalitnění nabídky módních značek. Speciálně byly vytvořeny prostory pro dominantní prodejce.

„Do nové středové části, jež vzrostla o další poschodí, jsme se rozhodli seskupit obchodní jednotky zaměřené na módu a módní doplňky. Tento prostor se tak stane komfortním centrem módy s nejširší nabídkou obchodů, kde nebudou chybět ani další nové žádané značky, které dosud v regionu chybí," dodává ředitelka centra.

Slavnostní otevření centra proběhne 19. září a pro návštěvníky budou připraveny různé zajímavé akce. „V tuto chvíli bychom neradi prozrazovali detaily," uzavřela Ježková.

Značka Starbucks se však se speciální nabídkou na den otevření netajila. „Pro první zákazníky budeme mít mimo jiné připravené ochutnávky káv a dortů," sdělila Suchánková.

ČLÁNEK VYŠEL UŽ VE ČTVRTEČNÍM TIŠTĚNÉM VYDÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO DENÍKU.
PŘEDPLAŤTE SI DENÍK A ZÍSKEJTE OD NÁS DÁREK - více zde.

K TÉMATUKromě nového komfortního prostoru s neotřelým designem se rozšíří podzemní parkoviště, které je už v současnosti dokončeno a čeká na propojení s tím stávajícím. Navíc přibude zcela nový vjezd z centrálního parkoviště do podzemí. Uvnitř objektu se dokončují úpravy prostorů jednotlivých prodejen a na venkovní fasádu ještě přijdou loga nájemců a popínavá zeleň. Nového povrchu se dočkají i chodníky podél centra a komunikace na centrálním parkovišti.

TEREZA PINTÉROVÁ

Avion Shopping Park Ostrava

Avion Shopping Park Ostrava