Efekt však byl opačný a od té chvíle se onen „zadek“ stal ve městě proslulý. Ani „oblečení“ kalhotek však majiteli podniku Danielu Lištvanovi příliš nepomohlo a krajský živnostenský úřad s ním zahájil správní řízení, ve kterém mu hrozila až dvoumilionová pokuta. A to i přesto, že v minulosti Lištvan již obdobný spor s billboardem na stejné budově vyhrál.

Billboardu v Ostravě dal současnou podobu Nikola Vavrous alias Khoma tím, že slečně na snímku přimaloval kalhotky.
Zadek za dva miliony? Stížnost na hanbatou reklamu „akce kalhotky" nevyřešila

Pobuřuje vás reklama striptýzového klubu?Hlasovat můžete na této stránce v anketě pod článkem.

Úřad nakonec stanovil pokutu do výše 40 tisíc korun. V reakci na toto rozhodnutí tak Lištvan billboard v uplynulých dnech poeticky vyšperkoval.

„Úřady, které mají pomáhat, budou od nás pokutu 40 tisíc vymáhat. Kněz nás udal, zůstali jsme v úžasu, konec reklamy to na lidskou krásu. Budeme bojovat u ministerstva a soudu správního, našeho státu právního,“ píše se nyní na billboardu, přičemž text je vzdorovitě zalomen právě okolo ústředního bodu celé záležitosti. I z textu je evidentní, že Lištvan nehodlá ustoupit a věc bude i nadále řešit se svým právníkem. Jak dopadne tentokrát?

Zdroj: Youtube