Nápisy se na ní mění se střídáním číšnic, leč tento ještě zůstane.„Je to samozřejmě vtip, ale chceme i vzkázat, že na něho s…me,“ uvádí Renáta, servírka z podniku Jedová chýše.

Slogan tam mají od volebního víkendu a smyslem prý není nikoho ovlivňovat. „Jen lidem připomenout, kolik toho tady rozkradl,“ říká autorka.

Renáta je ostatně odpovědná za „hlášky“ objevující se nějaký ten rok v Jedové chýši i jejím okolí. „Dokud vedle nás nepostavili nový supermarket, byly prakticky jen pro řidiče, velkými písmeny. Teď si je ale můžu dovolit dělat menší i delší pro všechny lidi,“ líčí.

Pomineme-li vzkaz Babišovým voličům, z poslední doby patří mezi vůbec nejoblíbenější upozornění „Úschovna manželů“ adresované ženám. Ať ponechají drahé polovičky v Jedové chýši u Radegastu, Ostravaru či Svijan a vypraví se v klidu do Lidlu na nákupy.

„Chci, aby to lidi pobavilo a samozřejmě přivedlo k nám,“ popisuje Renáta. K jejím šprýmům patří i zřízení dobíjecí stanice pro mobily u motobaru (v podobě dvou dlažebních kostek) či inzerátu na nové zaměstnance restaurace (alkoholiky na pozice štamgastů).

„Kdo ráno nezvrací, pil pod své možnosti! Zatrub, kdo má rád pivo! Kdo se ráno nestydí, ten se večer nebavil!“ prozrazuje servírka jiné slogany z minulosti.

Odmítá ovšem komentovat, nakolik se na nich podepisuje její profese, případně osobní zkušenosti.